ЖИЛКИШБАЕВА Г.С, МАМЕДОВА А.М
ГУРБАНОВА И
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар
және инжиниринг университеті, Ақтау, Қазақстан
Азербайджанский технологический университет
Гянджа, Азербайджан
nbsp;
Андатпа. Заманауи цифрлық технологиялар экономика мен жалпы өмір салтын түбегейлі өзгертуде. Еңбек нарығы оқу орындарының түлектерін даярлаудың сапалық жағынан басқаша мазмұнын талап етеді. Цифрландыру білім беру мазмұнына ғана емес, оны ұйымдастыруға да әсер етеді. Бұл үдерістер университеттердің де, оқытушылар құрамының да орналасуына әртүрлі әсер етеді. Қажетті құзыреттер көбінесе оқу орындарының қабырғасынан тыс жерде игеріледі, өйткені білім беру бағдарламалары көбінесе технология динамикасына ілеспейді. Интернеттегі білім беру нарығы университет дәрежесінің мәртебесі туралы сұрақтарды тудырады. Мұғалім берілген білім мен дағдыларды тасымалдаушыдан білім базасында шарлауға көмектесетін навигаторға айналады. Бұл мәселелердің бәрі жоғары білім беру жүйесін реформалауға қатысты ерекше өткір. Қажетті оңтайландыру университеттер санын қарапайым қысқартумен, оларды қаржылық қолдауды қысқартумен ауыстырылады. Ғылыми қызметтің мазмұнын бағалау сциентометрияның формальды деректемелерімен ауыстырылады. Педагогикалық жұмыс тұрақсыз сипатқа ие болады. «Ақпараттық қоғамның» орнын жобалық-желілік қоғам алмастыруда, онда шикізат (табиғи) және тіпті еңбек рентасы желілік рентамен - біреудің жасаған білімінен алынған. Осы білім теңізінде бағдарлау, оларды өңдеу, басқалар жасаған деректермен жұмыс істеу дағдылары барған сайын маңызды болып келеді. Бұл жерде құрастыру туралы емес, басқа пәндік салалардағы қолдану мен қолдануды кеңейту туралы. Заманауи желілік жобалардың жетістігі осыған негізделеді. Табысқа жету - қиялды, стандартты емес, бастаманы, көзқарастың кең көкжиегін, көшбасшылықты, т.б. толық алгоритмдеу және роботтандыру үшін қол жетімсіз қабілеттер. Бұл «шығармашылық таптың» әлеуеті және осы капиталдың қалалар мен агломерацияларда шоғырлануы, түбегейлі басқа түрдегі урбанизацияның жаңа толқынын белгілейді.
nbsp;
ysj DOI number 10.56525/VQWG9315