ҚАЗАҚСТАННЫҢ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН БОЛАШАҒЫ

Жолдығали Біржан Нұржанұлы

Жұмабаева Лаула Орынбасаровна

Абдыкеримова Эльмира Алтынбековна

Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті

 

 

Аңдатпа. Мақалада Қазақстанның білім беру жүйесіне жасанды интеллект (AI) технологияларын енгізу әлеуеті қарастырылады. Негізгі назар AI оқытуды жекелендіруге, шалғай аймақтардағы білім сапасын жақсартуға, оқытушыларға қолдау көрсетуге және студенттер арасында цифрлық сауаттылықты дамытуға қалай көмектесетініне аударылады. Күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру, дербестендірілген білім беру бағдарламаларын құру, қашықтықтан оқыту және қазақ тілінде оқу материалдарын әзірлеу сияқты AI қолданудың негізгі бағыттары талданады. Сондай-ақ ЖИ-ні қолданумен байланысты проблемалар талқыланып, оның елдің білім беру жүйесінің дамуына ұзақ мерзімді әсері болжанады.

Кілт сөздер: жасанды интеллект, білім, Қазақстан, дербестендірілген оқыту, цифрлық сауаттылық, автоматтандыру, қашықтан оқыту, білім беру технологиялары, AI репетиторлары, мәліметтерді талдау, қазақ тіліндегі оқу материалдары.

DOI