Курмамбаева Жулдыз Балтабековна
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті,
Алматы, Қазақстан
Дальмуханова Феруза Козибаевна
Есенов университеті, Ақтау қаласы, Қазақстан
Аңдатпа
Қазақстанның Ақтау қаласында ағылшын тілін оқыту сапасын арттыру мақсатында Scaffolding PUDP жобасы жүзеге асырылды. Жоба авторлық курстарды құру және әзірлеу үшін қажетті дағдылар мен білімді дамытуға ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби даму мүмкіндіктерін ұсынуға бағытталған. Оқу бағдарламасы 15 аптаға созылды, оған 43 мұғалім қатысты. Курсты әзірлеу үшін негіз ретінде жобада Constructive Alignment Theory және Backward Design қағидаттары пайдаланылды. Мұғалімдер әзірлеген бұл тәсілдер оқушыларға маңызды және қызықты оқыту тәжірибесін беруге бағытталған осы курстан және белгіленген оқу нәтижелеріне сәйкес келеді. Бағдарлама барысында ынтымақтастықтың достық ахуалын қалыптастыру үшін Think Pair Share, Think Write Pass және Praise Criticism Praise сияқты түрлі интерактивті әдістер қолданылды. Бұл әдістер мұғалімдердің белсенді қатысуын және оларды тиімді оқытуды ынталандыруға бағытталған. Осы мақсаттарға қол жеткізу үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдер пайдаланылды. Олардың қатарына тілді мақсатты оқыту, коммуникативтік әдісті оқыту, жобалық оқыту, сұраулар мен төңкерілген сыныптың стратегиясы негізінде оқыту жатады. Жоба мұғалімдерге оқушылардың тілді үйренуге қатысуын арттыратын, сондай-ақ осы әдістемелерді біріктіру арқылы олардың сыни ойлауы мен ынтымақтастығын дамытуға ықпал ететін тиімді оқыту стратегияларының алуан түрлі жиынтығын ұсынуға бағытталған.
Түйін сөздер: біліктілікті арттыру, PUDP Scaffolding, авторлық курс, Constructive Alignment Theory, Backward Design, Think Pair Share, Think Write Pass, Praise Criticism Praise.