Салкынбаева Фатима Давитбаевна
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті,
Ақтау, Қазақстан
Естурлиева Айгул Икласовна
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті,
Ақтау, Қазақстан
Аннотация: Мақалада #8220;электрондық коммерция#8221; ұғымын анықтау әдістемесін жалпылау мақсатында ғылыми әдебиеттерге шолу берілген. Шағын бизнестегі электрондық коммерция саласындағы негізгі тенденциялар сипатталады. Электрондық коммерция нарығының дамуы туралы мәліметтер талданады және төмендегілерге баса назар аударылады: мобильді құрылғылардан сатып алулар саны артты; әлеуметтік желілердегі парақтарды құру және кеңінен қолдану кәсіпкерлердің электрондық коммерцияны дамытуының негізгі факторы болып табылады. Шағын кәсіпкерліктің электрондық коммерцияны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері жүйеленген.
Бұл мақалада авторлар оның онлайн транзакциялар мен цифрлық платформаларға ауысуын талдау өзгермелі бизнес ландшафтына бейімделу үшін жеделдетілгенін атап көрсетеді. Ғылыми әдебиеттерге шолу жасау барысында электрондық коммерцияның шағын бизнеске әсері туралы жан-жақты түсінік берілді. Мақалада шағын бизнес үшін электрондық коммерция ландшафтын қалыптастыратын негізгі тенденциялар қарастырылып, мобильді құрылғылар арқылы сатып алулардың айтарлықтай өскенін атап өтті. Бұл тенденция кәсіпкерлердің мақсатты аудиторияға тиімді қол жеткізуі үшін мобильді құрылғыларға ыңғайлы онлайн қатысуының маңыздылығын көрсетеді.
Электрондық коммерция-бұл фирмалар бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізе алатын құрал. Сондықтан фирмалардың электрондық коммерция жүйелерін қалай енгізетінін және фирмалардың электрондық коммерция идеяларын қалыптастырудан бастап электрондық коммерцияны жүзеге асыруға дейінгі қандай жолмен жүретінін әрі қарай зерттеу қызықты success.To электрондық коммерцияның шағын бизнеске әсерін жан-жақты түсіну үшін сапалы зерттеу дизайнын қолдана отырып, бірнеше жағдайлық зерттеулерге талдау жасау өте маңызды.
Шағын бизнес электрондық коммерцияны ішкі және сыртқы операциялық құрылымдарына біріктіргенге дейін, қашан және одан кейін қиындықтарға тап болады, мысалы, технологияны қажетсіз бизнес шығындары ретінде қабылдау, электрондық коммерция инфрақұрылымын қаржыландыру үшін ресурстардың жетіспеушілігі және инновациялар мен бизнестің өсуіне түбегейлі көзқарасты қабылдау үшін басқарушылық қолдаудың болмауы. Электрондық коммерцияның шағын бизнеске әсерін талдау бизнесті жүргізу процесінде мүмкіндіктер мен қиындықтарды анықтауға көмектеседі.
Түйінді сөздер: автоматтандырылған ақпараттық технологиялар, электрондық коммерция, шағын бизнес, маркетинг, талдау, цифрлық ақпарат, кәсіпорын, технология, пайда,стратегия, шағын бизнес.
DOI 10.56525/ZHCI9395