А.Б. Кизимбаева
Экономика ғылымдарының кандидаты
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті,
Ақтау қ., Казақстан
Л.Г. Кирбасова
Профессор ассистенті
Ш. Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті,
Ақтау қ., Казақстан
И.В. Таранова
Профессор, э. ғ. д.
Ставрополь мемлекеттік аграрлық университеті
Ресей, Ставрополь қ.
Андатпа. Бұл мақалада экскурсиялық туризмнің теориялық негіздері және оның инновациялары, Қазақстандағы экскурсиялық және туристік қызметті нормативтік-құқықтық актілермен реттеу және шетелдік және отандық жағдайды талдау, экскурсиялық туризмге инновацияларды енгізу қарастырылады. Туризм және экскурсиялар-тығыз байланысты ұғымдар. Экскурсиялар кез-келген сапардың идеализмі мен танымын анықтайды. Қазіргі туристік нарық негізгі туристік өнімдердің бірі ретінде экскурсияны ұйымдастырудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қажет етеді. Экскурсиялық туризм саласында сіз қысқа мерзімде тұтынушылардың әртүрлі санаттарының қажеттіліктерін қанағаттандыратын және белгілі бір қасиеттерге ие сапалы отандық өнімді жасай аласыз. Бұл мақалада экскурсиялық туризмнің теориялық негіздері және оның инновациялары, Қазақстандағы экскурсиялық және туристік қызметті нормативтік-құқықтық актілермен реттеу және шетелдік және отандық жағдайды талдау, экскурсиялық туризмге инновацияларды енгізу қарастырылады.Зерттеу мақсаты инновацияларды дамыту және енгізу арқылы экскурсиялық туризмді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу. Зерттеудің міндеттері: экскурсиялық туризмнің даму деңгейін бағалау; инновацияларды қалыптастыру және оларды енгізу мүмкіндіктерімен салыстыру; экскурсиялық туризм саласында инновацияларды дамыту бойынша ұсынымдар әзірлеу. Зерттеудің әдіснамалық негізін кешенді тәсіл мен диалектикалық принциптер құрады, бұл зерттелген экскурсиялық туризм процестерінің маңызды сипаттамаларын анықтауға, экскурсиялық қызметке инновацияларды енгізуге, оларға тән қайшылықтарды бөліп көрсетуге және олардың даму тенденцияларын анықтауға мүмкіндік берді. Зерттеу әдістемесі абстрактілі-логикалық, экономикалық-статистикалық, кешенді-факторлық, ұқсастық, салыстырмалы және сараптамалық әдіс және экстраполяцияны қолданудан тұрады.
Кілт сөздер: экскурсия, туризмдегі инновация, туризм, интерактивті экскурсия, инновациялық қызмет, ақпараттық орта, туризм индустриясы, инновациялық тәсілдер, электронды туризм.
DOI 10.56525/PXQF9153