НЕЙРОМАРКЕТИНГ: МЕКЕМЕНI БАСҚАРУДАҒЫ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕР ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОЛДАНУ

МЫҢЖАСАРОВА М.

SmallTalk2.me компаниясы, Сан-Франциско, АҚШ

Аннотация. Мақалада неврологияның, психологияның және маркетингтің қиылысында жатқан нейромаркетингтің ғылыми негіздері талқыланады, бұл компанияларға тұтынушылардың мінез-құлқын дәстүрлі әдістер үшін қолжетімсіз деңгейде зерттеуге бірегей мүмкіндіктер береді. Нейромаркетинг технологиялары тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін пайдаланылуы мүмкін объективті деректермен қамтамасыз ете отырып, тұтынушылардың санасына үңілуге, олардың эмоцияларын, қабылдаулары мен мотивацияларын талдауға мүмкіндік береді.

Нейромаркетингті практикалық қолдану кең ауқымды міндеттерді қамтиды: жарнаманы тестілеуден және қаптама дизайнын оңтайландырудан жаңа өнімдерді әзірлеуге және тұтынушылар тәжірибесін жақсартуға дейін. Бұл құралдар компанияларға негізделген шешімдер қабылдауға, аудиторияның адалдығын нығайтуға және тәуекелдерді азайтуға мүмкіндік береді.

Автор негізгі әдістер мен құралдарды, сондай-ақ ұйымдастырушылық менеджментте нейромаркетингті сәтті қолдану мысалдарын талдайды.

Түйін сөздер: нейромаркетинг, персонализация, бедел, брендтер, тұтынушы тәжірибесі, баға саясаты.