Бегімова Малика*
Каспий қоғамдық университеті (Алматы, Қазақстан)
Шәріпова Әйгерім
Каспий технологиялар және инжиниринг университеті
Ш.Есенов атындағы (Ақтау, Қазақстан)
Аннотация. Бұл мақалада мүмкіндігі шектеулі студенттерге толерантты қатынасты дамыту арқылы инклюзивті білім беру ортасын құрудың практикалық стратегиялары қарастырылған. Оқушыларға да, мұғалімдерге де, ата-аналарға да сілтеме жасай отырып, авторлар инклюзивті және жалпы білім беру жағдайында түсіну мен қабылдауды ілгерілетудің нақты әдістерін ұсынады.
Мақала теориялық идеалдар шеңберінен шығып, сыныптарда оңай енгізуге болатын оқытудың нақты интерактивті әдістерін сипаттайды. Рөлдік ойындар, арт-терапия және сюжеттік терапия кедергілерді жою және эмпатияны ынталандыру үшін тартымды және әсерлі құралдар ретінде ұсынылған. Тәрбиешілерді осы әдістермен жабдықтай отырып, мақала инклюзивтілік принциптерін барлық оқушылар үшін сыныптағы нақты және жағымды тәжірибеге аударуға бағытталған.
Түйінді сөздер: мүмкіндігі шектеулі балалар, инклюзивті білім беру, білім беру ортасы, толеранттылық, педагогикалық сана, толерантты көзқарас, балалар психологиясы.
DOI 10.56525/UGIC6201