ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМАДАҒЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ӘДІСТЕРІ

ТАЙМУРАТОВА Л.У.

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар

және инжиниринг университеті

Ақтау қ., Қазақстан

E-mail: lidiya.taimuratova@yu.edu.kz

ҚЫЛЫЧМҰРАДОВА М.Ж

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар

және инжиниринг университеті

Ақтау қ., Қазақстан

E-mail: zzhanabilovnaa@mail.ru

*Корреспондент авторы: lidiya.taimuratova@yu.edu.kz

nbsp;

Аңдатпа. Бұл мақалада оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін on-line немесе офлайн режимдері бар әртүрлі телекоммуникациялық арналарды, бұқаралық коммуникацияларды, әлеуметтік желі қызметтерін пайдалана отырып, интернетте педагогикалық өзара әрекеттесуді жүзеге асырудың негізі ретінде онлайн платформаны пайдалану мәселесі ашылған. Білім беруде интерактивті технологияларды зерделеу және қолдану бағдарламаларын жүзеге асыру кезінде сұранысқа ие, интерактивті оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық педагог құралдары орналасқан «білім беру онлайн платформалары» түсінігі ашылды, өйткені олардың негізінде мүмкін болады. теориялық және практикалық оқу материалдарымен қамтамасыз ету ғана емес, сонымен қатар оқу үдерісіне қатысушылардың өте интерактивті өзара әрекетін жүзеге асыру.

Мақалада оқытудың инновациялық технологиялары, соның ішінде онлайн-платформалардың түрлері және олардың білім беру процесінде қалай қолданылатыны сипатталады. Осылайша, интербелсенді сөзі - «өзара әрекеттесу» термині сұхбат режимінде кіммен (адаммен) немесе кіммен (мысалы, компьютермен) сөйлесуге немесе сөйлесуге бейімділікті білдіреді.

Инновациялық білім беру жұмысы білім беру процесін өнімді білім алуға бейімдейтін жаңа технологияларды ұтымды енгізу арқылы тұжырымдалады. Бұлар – кабельдік және спутниктік теледидар, бейнеконференциялар, телефорумдар, телемарафондар, партфолио сияқты заманауи технологиялар, білім беру мен тәрбиедегі жеке жетістіктер және әлеуметтік оқытуды қоса алғанда, өмірлік дағдыларды дамыту бойынша тренингтер, солардың ішінде әр-түрлі жетістіктер туралы айтылады.

Мақалада білім беру процесінде өзім қолданатын әртүрлі онлайн-платформаларға тоқталдым. Мысалы: Quizzlett, Wordwall, Canva, Padlet, Wooclap, Bouncy Balls т.б.

Түйінді сөздер: Онлайн оқыту; білім беру онлайн платформалары; желі технологиялар; интерактивтілік; интерактивті оқыту технологиялары; интернет қызметтері

ӘДЕБИЕТТЕР

nbsp;

1.Крылов Д.А. Виртуальное образовательное пространство как инновационная составляющая техногенной образовательной среды вуза // Современные наукоемкие технологии. 2016. № 9. С. 118–123.

  1. Диков А.В. Эволюция интернета от начала до наших дней и далее // Школьные технологии. 2019. №2. С. 3–8.
  2. Орлов А.А. Портрет «сетевой личности» в контексте теории поколений // Педагогика. 2019. №10. С. 12–23.

4.Абдуразаков М.М. Взаимодействие субъектов образования в информационно образовательной среде: культура знаний, познания и информационной коммуникации // Педагогика. 2018. №9. С. 39–46.

5.Смирнова А.А. Образовательные онлайн-платформы как явление современного мирового образования: к определению понятия // Искусственные общества. 2019. T. 14. Выпуск 1 [Электронный ресурс]. Доступ для зарегистрированных пользователей. – URL: http://artsoc.jes.su/s207751800005274-0-1/ (дата обращения: 20.04.2020).

  1. Тиунова Н.Н. Образовательные платформы как средство интенсификации профессиональной подготовки студентов колледжа // Профессиональное образование в России и за рубежом. 2016. №2 (22). С. 103–108.
  2. Никитин М.В. Становление образовательной платформы сетевого колледжа – образовательного комплекса: понятийный аппарат, дорожная карта, задачи // Профессиональное образование и рынок труда. 2018. №2. С. 11–20.
  3. Забродина И.В., Козлова Н.А., Фортыгина С.Н. Подготовка студентов педагогического вуза к работе с образовательными онлайн-платформами // Балтийский гуманитарный журнал. 2019. №2 (27). С. 113–115.
  4. Данильчук Е.В., Куликова Н.Ю., Чернышова М.В., Волков Д.В. Обучение информатике в условиях виртуализации образовательного пространства // Современные проблемы науки и образования. 2019. № 6. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www. science-education.ru/ru/article/view?id=29323 (дата обращения: 30.11.2019).

ӘОЖ 53.531

DOI 10.56525/BBAY8628