БОЛАШАҚ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ ФАКТОРЛАРЫ

 

Е. ТӨРЕХАН, Г.О. СЕЙДАЛИЕВА

Абай атындағы Қазақ ұлттық

педагогикалық университеті,

Алматы қ,Қазақстан

E-mail: rembing90@bk.ru

 

Аңдатпа. Бұл мақалада болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің цифрлық құзыреттілігін дамытуға әсер ететін негізгі факторлар туралы мәселе көтеріледі. Авторлар цифрлық құзыреттілік осы пән мұғалімдерінің кәсіби дайындығында маңызды рөл атқаратынын атап көрсетеді. Ағылшын тілі ең көп таралған және сұранысқа ие шет тілдерінің бірі болғандықтан, оқытушылар өз оқушыларында қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамытудың бірегей мүмкіндігіне ие. Дегенмен, цифрлық орта мен онлайн коммуникациялардың рөлінің артуымен ағылшын тілі мұғалімінің қызметі де өзгереді.

Білім беру процесінің тұтастығын және оның цифрлық дәуірге сәтті бейімделуін қамтамасыз ету үшін болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің цифрлық құзыреттіліктерін мақсатты дамытуға ықпал ететін электрондық білім беру ресурсын құру қажет болады. Мақалада цифрлық технологияларды қолдану тілді оқыту сапасы мен білім беру процесінің тиімділігін қалай арттыра алатынына назар аударылады. Зерттеу барысында студенттерді заманауи цифрлық қоғамға сәтті дайындау үшін ағылшын тілі мұғалімдерінің цифрлық құзыреттілігін дамыту қажеттілігі туралы қорытынды жасалады. Бұл өз кезегінде студенттердің тілдік дағдыларын тиімді меңгеруін қамтамасыз етеді. Осылайша, мақала болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің цифрлық құзыреттілігін қалыптастырудың маңыздылығын терең талдауды ұсынады және қазіргі білім беру контекстінде осы мақсатқа жету әдістерін ұсынады.

Кілтті сөздер: цифрлық құзыреттілік, ағылшын тілі, білім беру, электронды ресурс, цифрландыру.

ӘДЕБИЕТТЕР

nbsp;

  1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы № 827 қаулысымен бекітілген «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы [Электрондық ресурс]: – https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000827
  2. Бороненко Т.А., Кайсина А.В., Федотова В.С. Развитие интеллектуальных способностей студентов в условиях создания цифровой образовательной среды// Перспективы науки и образования. – – 2 (38).С. 167-193. [Электрондық ресурс].
  3. Ахметова Ж. Подготовка учителя информатики к организации учебно-исследовательской деятельности студентов в условиях цифровизации образования//Сборник материалов Республиканской научно-практической конференции. Кафедра информатики и прикладной математики. – Алматы, 2020 – С. 17-22. [Электрондық ресурс].
  4. Солдатова, Г.У. Цифровая компетентность подростков и родителей. Результаты всероссийского исследования [Текст]. - М.: Фонд Развития Интернет. – –  144 с.
  5. Сагалиева Ж.К және т.б. Білім беру кеңістігіндегі цифрлық педагогика: Оқу құралы. – Алматы: Бастау, 2020. – 366 б. [Электрондық ресурс].
  6. Ломаско, П.С. Основополагающие принципы формирования профессиональной ИКТ-компетентности педагогических кадров в условиях смарт-образования [Текст]. // Вестник ТГПУ. – 2015. – № 7 (160). –  78-84 с.
  7. Назаров, В.Л. Шоковая цифровизация образования: восприятие участников образовательного процесса [Текст]. // Образование и наука. – 2021. –  № 23(1). – 4 с.
  8. Петрова, В.С., Щербик, Е.Е. Измерение уровня сформированности цифровых компетенций [Текст]. –  – № 5(3). –  237-244 с.
  9. Блинов, В.И. Проект дидактической концепции цифрового профессионального образования и обучения [Текст]. М.: Издательство «Перо». –  – 45 с.
  10. Гришаева Е.Б., Свиридон. Р.А. Английский язык: межкультурная коммуникация. – Красноярск: ИПК СФУ, 2008. – 93 с. https://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Linguist/Ter/_Index.php [Электронный ресурс].
  11. Makiabadi, H. #038; Abdi, S. Learning English listening and speaking through BBC VOA. Teaching English with Technology [Text]. – 19(2). – 2019. – 108 p

ҒТАМР 14.15.01

DOI 10.56525/JOBO4719